Stella ♥

Stella är den av mina vänner som jag oftast är med (om ni inte redan listat ut det^^). Jag gillar att va med henne för att hon hittar på saker att göra, oftast blir det stallet :) Och jag vet att hon ställer upp för mig om jag ber henne. Hon är väldigt positiv och vill alltid göra nåt. Hon klarar inte att ligga och kolla på tv en längre tid ^^ Hon älskar djur och håller på med hästar och rider :) Hon har just nu en medryttarhäst som heter Lucy. Hon är ett stort sto som bet mig i handen en gång :S Men hon är ändå jättemysig :) Stella har ridit i 7 år och har haft tre medryttarhästar och en sköthäst under den tiden. Lucy har hon haft sen den tolfte juli :) Dom passar väldigt bra ihop!
Några bilder:



Stella o Lucy







Lucy


Kommentarer
Postat av: Stella ♥

Haha gullig ^^ Men vad sa jag om bilder på mig? Haha nejdå det är lugnt ♥

Verkligen en smikrande sista bild xD ^^ ♥

2011-08-21 @ 21:32:36
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Fin fina bilder och fin blogg ! :D

2011-09-03 @ 19:27:56
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0