Dag 9: Det läskigaste som hänt mig :S (Vad jag kommer på ^^)

Det läskigaste som jag kan komma på just nu är när jag flög av Emilia i hoppningen :S Det va inte precis ett högt hinder. Hon hoppade först två hinder, efter många om och men, och hon sprang i en bra takt/fart mot det tredje. Men plötsligt ville man inte hoppa! Hon väjde till höger och jag flög rakt fram -.- slog i knät gjorde jag också, så jag har fortfarande problem med det. Det här hände i typ Oktober/November förra året och jag kan fortfarande inte gå för långt eller springa långa sträckor :S Fick operera det i våras/vintras också. Men iallafall. Emily slängde upp mig direkt och jag kände inte att jag hade ont i knät då, men när jag kom hem såg jag att det va svullet o mamma sa åt mig att lägga en påse med frusna lingon på det ^^


Jag o Emilia på ett dressyrpass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0