Dag 10: Mitt absoluta favorit hästminne

Mitt favorit hästminne är nog hela ridlägret på Bullersta :) Hade väldigt roligt samtidigt som jag lärde mig mycket. Fast roligast var nog när vi hoppade :D Fast det va också roligt att bada med hästarna ^^ Geisa ve helt underbar att hoppa :D Trevliga människor med också. Hade lite roligt med Jolanda ^^ Hon hade lite mysko humor men skoj va det ändå :) Bra och roliga ridlärare med :) Hade en väldigt rolig vecka, fast det var också väldigt uttröttande :S Gick typ o la mig direkt när jag kom hem xD

Inga bilder tyvärr :'(


Kommentarer
Postat av: Stella

Fråga gärna frågor i min frågestund ;) <3

2011-08-05 @ 20:15:23
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0